Пропускане към основното съдържание

Pussy-то на Лана - рекламен трик или по действителен случай

със сигурност си чувал за lana del rey... и ако кажеш, че не си, ще ти кажа, че ме лъжеш, защото през лятото на 2012 тракчето Summertime Sadness се въртеше по 30-40 пъти по хитовите радио станции и тв канали... и има защо... Lana успя да накара хората да се обърнат отново към некомерсиалната музика, а критиците определиха стила й като холивудски поп-садкор и изведнъж всички решиха да правят такава музика... мацките разбраха, че е модерно да си меланхолична и всички се втурнаха да влизат в образа на lana del rey... няма лошо... лично аз доста я харесвам и от няколко месеца не слушам нищо друго освен албумите й born to die и paradise... в последната тава носталгичната певица хвърли всички в смут, защото реши да разкрие вкуса на pussy-то си... cola е с доста интересен текст.
какво ще кажете за my pussy tastes like pepsi cola. „имах шотландско гадже и той ми казваше, пусито ми има вкус на пепси кола. реших, че този израз трябва да влезе в някой от песните ми. така се получи цяла песен. странно ми е, че хората не го възприемат...”, откровенно признава lana. музикалните маняци веднага заподозряха любимката си в рекламен трик. ако е така БРАВО... така се прави. учете се!

Коментари

  1. Пус(Т)ито й миришело на "Пепси", ама е обгърнала с ръка "Кола"...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Лято

Според „Уикипедия” лято е един от четирите сезона в умерения пояс, заедно с есента, зимата и пролетта. Астрономично лятото започва с лятното слънцестоене (около 21 юни в Северното полукълбо и 22 декември в Южното полукълбо) и свършва с есенното равноденствие (около 23 септември в Северното полукълбо и 22 март в Южното полукълбо). В метеорологията се използва различна конвенция - месеците юни, юли и август в Северното полукълбо и декември, януари и февруари в Южното полукълбо.