Пропускане към основното съдържание

Потъвам в дълбините

Има огън запален в сърцето ми ..
Достигането на висока степен на възбуда ..
Ме извежда навън от тъмнината ...

Най-накрая мога да те видя кристално ясно ...

Продължавай и ме остави , за да разкрия глупостите ти ...
Виж как те оставам с всяка част от теб..
Не подценявай това,което ще направя ..

Белезите от любовта ми напомнят за нас...
Те ме карат да мисля,че ние имахме почти всичко...
Белезите от любовта ти ме оставят без дъх ...


Не мога да не чувствам ...
Можехме да имаме всичко...(ще ме искаш)
Можехме да имаме всичко...(никога няма да ме имаш)
Потъвам в дълбините ...
(сълзите падат)

Потъвам в дълбините ...
Имаше моето сърце...
(Ще ти се иска никога да не си ме срещал)

Вътре в ръката си ..
(никога няма да ме имаш)

И го изигра...
(потъвам в дълбините)
С един удар..

Коментари

Популярни публикации от този блог

Лято

Според „Уикипедия” лято е един от четирите сезона в умерения пояс, заедно с есента, зимата и пролетта. Астрономично лятото започва с лятното слънцестоене (около 21 юни в Северното полукълбо и 22 декември в Южното полукълбо) и свършва с есенното равноденствие (около 23 септември в Северното полукълбо и 22 март в Южното полукълбо). В метеорологията се използва различна конвенция - месеците юни, юли и август в Северното полукълбо и декември, януари и февруари в Южното полукълбо.