Пропускане към основното съдържание

Щрак, щрак на тия глупости по радиото


Ние сме тълпата,излизаме бързо.
Светкавицата ми е готова,това е вярно.
Нуждая се от твоята снимка.
Толкова е вълшебно,ще бъдем фантастични.

Кожа и дънки,гаражна бляскавост.
Не съм сигурна какво означава.
Но нашата снимка няма цена.
Готова за мигащите светлини.
Защото знаеш,бейби,че....

Аз съм най-големият ти фен.Ще те следвам,докато ме заобичаш.
Папа,папараци.
Бейби,няма друга супер-звезда,знаеш,че ще бъда твоя.
Папа,папарак.

Обещавам да съм нежна.
Но няма да спра,докато това момче не е мое.
Бейби,ще бъдеш известен,преследвайки те докато не ме заобичаш.
Папа,папараци.

Ще бъда момичето ти зад сцената на шоуто ти.
Кадифени въжета и китари.
Да,защото ти си моята рок-звезда между снимките.
Молив за очи и цигари.

Сянката се изгори,жълт танц и се обръщаме.
Миглите ми са сухи,лилви сълзи плача.
Аз нямам цена, любовта ми е черешов пай.
Защото знаеш,бейби, че...

Много добре танцуваме в студиото.
Щрак, щрак на тия глупости по радиото.
Не спирай за никого
Пластични сме, но още се забавляваме

Коментари

Популярни публикации от този блог

Лято

Според „Уикипедия” лято е един от четирите сезона в умерения пояс, заедно с есента, зимата и пролетта. Астрономично лятото започва с лятното слънцестоене (около 21 юни в Северното полукълбо и 22 декември в Южното полукълбо) и свършва с есенното равноденствие (около 23 септември в Северното полукълбо и 22 март в Южното полукълбо). В метеорологията се използва различна конвенция - месеците юни, юли и август в Северното полукълбо и декември, януари и февруари в Южното полукълбо.