Пропускане към основното съдържание

Олееее спи ми се...

Бях ви обещал да пиша от понеделник, ама като ме хвана работата за ръката и не пусна, не че сега много имам време, ама да напиша някой друг луд ред. Знам, че съм ви липвал, но ми влезте в положение нямам време - то не бяха купони, гости, интервюта и к`во ли още не. Но ще се поправя и ви обещава, че на всеки едни ще се извиня лично. Та доста неща се случиха през тези седмици докато ме нямаше тук. Ще ви разкажа за тях, споко, но не сега... бързам пак, чакат ме или аз ги чакам не се знае. Само едно ще споделя... вече съм на коледна вълна и да вземе да идва таз коледа, че да не идвам аз... хахахахахаха
И само да кажа
Кари, трябваше да ми се обадиш
Миринда, утре сме на кино
Данче, снощи си прекархе весело... браво на Санче за главната роля
Дочке, и днес няма се прибера на време

Коментари

Популярни публикации от този блог

Лято

Според „Уикипедия” лято е един от четирите сезона в умерения пояс, заедно с есента, зимата и пролетта. Астрономично лятото започва с лятното слънцестоене (около 21 юни в Северното полукълбо и 22 декември в Южното полукълбо) и свършва с есенното равноденствие (около 23 септември в Северното полукълбо и 22 март в Южното полукълбо). В метеорологията се използва различна конвенция - месеците юни, юли и август в Северното полукълбо и декември, януари и февруари в Южното полукълбо.