Пропускане към основното съдържание

Новият сезон започна

Неделя е... един от най-мрачните дни от седмицата... дори да е лято, пак е мрачно... гадно нещо е неделята... след нея идва понеделника и лудницата от натовареното ежедневие... но аз не седнах да ви говоря за неделята, а за това, че вече съм си тук и отпуската ми свърши и всичко започва от начало...

Цяла седмица ми беше нужна, за да вляза в час... и да свикна, че вече съм на работното си място... е свикнах, но докато пусна това е дойде понеделник... ами честно да ви кажа вчера направих един шопинг тур из мола... и после вече не ми се пишеше, та за това днес довършвам...

6 септември е 249-ият ден в годината според григорианския календар (250-и през високосна). Остават 116 дни до края на годината... 6 септември - Съединението на Княжество България и Източна Румелия... голям празник в българския календар... и аз си го празнувам с удоволствие... днес станах рано... пих едно кафе... после обядвах плодова салата, нали съм на диета, а сега за вечеря ще изям една голямааааа салата... та така посрещнах и ще изпратя празника, на диета...

Миринда е в Дания... по точно Копенхаген... вчера отлетя... чухме се след 17:30... беше много весела... все пак отива при Юлия и Тони, които са такива сладура, че няма и накъде повече... и на мен ми се ходеше много с нея ама не се получи... няма да казвам, защо че знам ли кой от къде чете... та за Мириндата... направихме с нея един лаф рано сутринта, докато Юлето и Тонката спяха и обсъдихме някой важни неща, едно от които къде ще си правя рождения ден... ей голямо чудене падна и още не мога да реша къде да е... проблема е, че не знам къде ми се иска и какво точно ми се иска да е партито... ама и това ще го измисля... има време до 23 септември...

Та както вече разбрахте на линия съм 100%... и започвам да ви пълня главите с глупости... с моите щури мисли... и ако нещо не ви харесе не се колебайте да коментирате...

Коментари

Популярни публикации от този блог

Лято

Според „Уикипедия” лято е един от четирите сезона в умерения пояс, заедно с есента, зимата и пролетта. Астрономично лятото започва с лятното слънцестоене (около 21 юни в Северното полукълбо и 22 декември в Южното полукълбо) и свършва с есенното равноденствие (около 23 септември в Северното полукълбо и 22 март в Южното полукълбо). В метеорологията се използва различна конвенция - месеците юни, юли и август в Северното полукълбо и декември, януари и февруари в Южното полукълбо.