Пропускане към основното съдържание

Размисли и лекиии страсти

Хапнах... сега сядам да пиша, че Миринда ме направи на трътка... Мириндо, майко люба та... за туй пиша...

От няколко дни слушам какви ли не български нови песни, които ще се пръкнат на пазара през есента... да си призная много малко ми правят впечатление... нещо им е станало на музикантите и изпълнителите... абе хора погледнете как го правят „колегите” ви извън пределите на България... там някак си се получават нещата... и песните им са по-някак си запеваеми. Поле се сърдим на музикалните редактори, че въртят предимно Lady GaGa, Мадона, Бионсе, Джъстин Бийбър и още куп знайни и не знайни герой на световната поп музика...не им се сърдете... защото слушателите им веднага си врътват радиото на друга станция или превключват на друго тв. И после „...хората имали шоубизнес”. Ами ще имат... докато ние едва ли някога ще имаме...

Няма повече да говоря за музиката, защото ми е болна, а и не искам после да ми се обаждат дадени изпълнители и техните PR –и да ми държат сметка, защо съм писал така.

След няколко дни с Миринда заминаваме на морето... само дето днес щях да получа рак от напрежение... няма да ви разказвам причината... тя Миринда ме разбра...

Та за морето... ще си изкараме добре...ще ви предаваме от там... така, че ще имате причина да посещавате блога ми...

Снощи се загледах в един сериал, който съм гледал преди 15 години и честно да си призная се върнах години назад и ми стана някак си носталгично...

Започнах отново да пиша несвързано, за това ще си кажа STOP и ще продължа като си събера мислите...

Отивам да пуша и да видя как е времето вътре в мен през погледа на другите....

Коментари

  1. Ох...и ти си знаеш !
    Времето вътре в теб през погледа на другите е слънчево с леко купесто дъждовна облачност.
    Много моля, другия път не заради мен, а заради всички други твои последователи - ПИШИ.Незнаех, че се прашиш от луди ПР-и.Би било интересно да видим Толчо в акция- така че и това си го искаме.Ай пуши, прави се че работиш, после леко подреми на стола.
    P.s. I love you

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Лято

Според „Уикипедия” лято е един от четирите сезона в умерения пояс, заедно с есента, зимата и пролетта. Астрономично лятото започва с лятното слънцестоене (около 21 юни в Северното полукълбо и 22 декември в Южното полукълбо) и свършва с есенното равноденствие (около 23 септември в Северното полукълбо и 22 март в Южното полукълбо). В метеорологията се използва различна конвенция - месеците юни, юли и август в Северното полукълбо и декември, януари и февруари в Южното полукълбо.