Пропускане към основното съдържание

***

Отново е адска жега на вън... стоя си на балкона... пуша си цигара и пия ледено студена кола... поредния самолет, който ще кацне след малко на аерогарата прелетя над блока... къде ли са ходили тези хора в тази жега... луди бе...

Аз пак започнах да пиша май безсмислици...

От няколко дни чета една книга – „Аз обичам Холивуд”, всъщност това творение е втората част на „Аз обичам Ню Йорк” – ама наистина го обичам тоз Ню Йорк бе... а как ви се ходи... малеееееее....
Та на втората част да се върна, в която главната героиня също като мен и останалите около мен пише един блог, ама на нея за разлика от мен и плащат... само да отворя една скоба (Гери, това за което си говорихме снощи не беше лоша идея... аз мисля да поговоря и с бакалията под нас хахахахха). Та Анжелика, така се казва момата, я изпращат от Ню Йорк в Холивуд да прави някакво си интервю с измислена звезда... абе що мен така не ме пратят бе...това което ми се струва, че ще се случи е, че таз мискинка ще се влюби във филмовата звезда и ще остави красивото си гадже, поне по нейни описания, който и рок звезда... какво ще се случи ще ви разказвам като стигна до финала, което няма е скоро, щото след няколко дни ми престой едно лудо пътуване с Миринда извън София та едва ли ще имам време за четене...

Сутринта докато пътувах до редакцията в маршутката една доста неприятна лелка четеше вестник, а на първата му страница заглавия ИЗГОРЯ ДЖАК ПОТА ... ейййй как ме хвана яд само, ако знаете... горкия човечец, ами кьорав ли е бил да не си види фиша цери 45 дни бе... направо се запритесних страшно много да ни кажа... и се зачудих какво ли бих направил, ако бяха се паднали на мен тия над 6 милиона... започнаха да ми се въртят в главата какви ли не идеи... на в един момент се усетих, че трябва да слизам и мислите ми излетяха като самолет за Ню Йорк...

И тази вечер започнах по един начин и ще свърша по съвсем друг... ама както казва една приятелка... блога е за да се пишат глупости и аз мисля, че се справям много добре....

И Миринда не ма ревнувай майко, никой по никакъв начин не може те измести от сърцето и джигера ми...

Коментари

  1. Skromno shte proronia edna sulza i shte ti kaja...Znam vsichko i ne se sumniavam v tova.Vajno e da ima dramatizum,vse pak nejni dushi nosim ,a i e dobre za tvorchestvoto.

    P.s. I love you

    ОтговорИзтриване
  2. Имам да ти разказвам, но след няколко часа в скайп....
    Люба та...

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

Лято

Според „Уикипедия” лято е един от четирите сезона в умерения пояс, заедно с есента, зимата и пролетта. Астрономично лятото започва с лятното слънцестоене (около 21 юни в Северното полукълбо и 22 декември в Южното полукълбо) и свършва с есенното равноденствие (около 23 септември в Северното полукълбо и 22 март в Южното полукълбо). В метеорологията се използва различна конвенция - месеците юни, юли и август в Северното полукълбо и декември, януари и февруари в Южното полукълбо.