Пропускане към основното съдържание

Вместо Helloooo

Здравейте,
винаги ми е било супер странно като каже някой „представи се”. Е к`во по-точно да си представя. С две уши, две очи, десет пръста на ръцете и краката... абе всичко си ми е на мястото освен акъла... ама аз и за това правя този блог, за да прочетете това което се крие в дълбоките дебри на моя мозък... не, че има кой знае каква в него... иначе моето семейстов може да се определи по следния начин... ще използвам една песен на Слави Трифонов, която описва точно родата...

Планината ми е майка,
а баща ми буен вятър беше.
Брат ми е морето тъмно,
лудите треви са ми сестрите.


Е нямам сестри, но пък за сметка на това имам – готина снаха и най-сладката племенница на света. Та общо взето това е накратко за семейството ми.

Има и още едно същество до мен с което делим радости и тревоги и което изтрайва всичките ми лудости. Честно да ви кажа и аз не знам как, но му благодаря.

А що се отнася до мен и кой съм аджеба аз, ако някой успее да ме разбере... нека пише бе... ще се радвам...
Забравих да ви кажа също, че понякога ще бъда леко брутален, но пък вие ще ме извините...

А за тия тримата на снимката ще ви разкажа друг ден, ама да знаете много са готини...

Коментари

Популярни публикации от този блог

Лято

Според „Уикипедия” лято е един от четирите сезона в умерения пояс, заедно с есента, зимата и пролетта. Астрономично лятото започва с лятното слънцестоене (около 21 юни в Северното полукълбо и 22 декември в Южното полукълбо) и свършва с есенното равноденствие (около 23 септември в Северното полукълбо и 22 март в Южното полукълбо). В метеорологията се използва различна конвенция - месеците юни, юли и август в Северното полукълбо и декември, януари и февруари в Южното полукълбо.